Monday 25 February 2013

KHASIAT IBU KOLAGEN RUMPAI LAUT

KHASIAT PURE MARINE COLLAGEN


# MEMBUANG TOKSIN

- Ekstrak rumpai laut ini dikatakan berupaya untuk mengurangkan gejala osteoarthritis sebanyak 15%.  Testimoni pengguna yang mengamalkan ekstrak rumpai laut selama  tiga bulan telah mengalami kemajuan dalam kesihatan.


# TURUN TAHAP KOLESTROL

- Rumpai laut ini telah dibuktikan berjaya  dapat merendahkan kandungan kolestrol yang ada dalam badan. Selain itu, baik untuk jantung, melancarkan pergerakan darah, dan mengawal tekanan darah tinggi.


# MENCEGAH KANSER

- mengamalkan ibu kolagen setiap hari dapat mencegah pertumbuhan dan penyebaran kanser dalam badan. terutamanya kanser payudara bagi wanita.


# MENINGKATKAN METABOLISME

- kandungan alginate mampu meningkatkan metabolisme dan mengawal pembentukan lemak dalam badan. ia juga dapat membuang toksin lain dalam badan menerusi sistem perkumuhan.


# MERANGSANG SISTEM PERTAHANAN BADAN

- mereka yang mengamalkan ektrak rumpai laut ini akan memperoleh sistem imun yang kuat serta mampu menentang segala jangkitan virus.


# MENEGANGKAN PAYUDARA DAN PUNGGUNG

- Ekstrak rumpai laut mampu  menegangkan payudara dan punggung pada saiz yang ideal. Sapu di permukaan payudara selama 30 minit dan anda akan merasai payudara anda tegang dan lembut selepas dibilas. Amalkan memakannya setiap hari sebelum tidur dan selepas bangun tidur.


# ANTI PENUAAN WAJAH

- Wanita di lewat 40-an akan kehilangan 40 % kolagen dalam badan dan mengalami penuaan pada wajah. Ini menyebabkan kulit wajah berkedut. Oleh itu, rumpai laut ini berupaya untuk mengembalikan keremajaan anda

                                           kebaikkan rumpai laut

# MAKANAN DIET

- Tidak kira jantina wanita atau lelaki yang mengalami obesiti, amat disarankan mengambil kolagen ini sebagai makanan ruji. ini kerana kolagen ini mempunyai serat yang banyak untuk membakar lemak dan menggantikan nasi sebagai makanan ruji. 



 "WALAUPUN BARU GUNA PMC SELAMA SEMINGGU, JERAGAT SAYA DAH BERKURANG DAN LIANG-LIANG PORI SEMAKIN TERTUTUP, SAYA RASA LEBIH YAKIN DAN MUDA" 
( PENGGUNA PMC DARI JOHOR)

KLIK SINI UNTUK MENDAPAT TIPS-TIPS KECANTIKKAN.
    



NO TELEFON : 0174163696 ( EN ZUFAR )


1 comment:

  1. hi..seronok sy baca ttg rumpai laut.sy juga nk share pengalaman sy..sila drop by

    http://mswatieosman.blogspot.com/2013/05/rahsia-khasiat-itu.html

    tq ;)

    ReplyDelete