Tuesday 26 February 2013

APA ITU RUMPAI LAUT? (PERSOALAN VERSI 1)

1 . APA ITU RUMPAI LAUT?

Rumpai laut ialah tumbuhan herba semulajadi yang tumbuh di permukaan laut. Rumpai laut ini diternak dalam skala yang besar di pantai perairan Sabah, terutamanya di Lahad Datu, Samporna, dan Tawau. Ekstrak Rumpai laut telah lama digunakan oleh masyarakat Asia terutamnya di Jepun.


2. APAKAH KHASIAT RUMPAI LAUT?

Rumpai laut ini mempunyai khasiat yang cukup banyak  untuk mencantikkan kulit, membuang toksin dalam badan, merawat masalah organ dalaman dan banyak lagi. KLIK SINI untuk lebih informasi.

3. ADAKAH ADA KESAN SAMPINGAN ?

Tidak sama sekali, ini kerana rumpai laut diternak di perairan laut yang bersih dan tidak tercemar. ia tidak menggunakan baja atau bahan kimia. Rumpai laut ini diambil terus dari laut dan melalui proses pengeringan yang bersih.

4. SIAPA BOLEH AMBIL RUMPAI LAUT INI?

Rumpai laut sesuai untuk semua jantina tidak kira lelaki atau perempuan. Bagi wanita mengandung, dinasihatkan mengamalkannya selepas 2 bulan mengandung. Wanita amat digalakkan memakannya kerana ektrak rumpai ini dapat menampung kehilangan kolagen dalam badan khususnya wanita berusia 40 dan ke atas. Selain itu, lelaki yang mempunyai masalah ejakulasi juga disarankan mengambilnya setiap malam.

5. KENAPA ADA BANYAK PILIHAN WARNA?

Rumpai laut yang asli berwarna hijau, Apabila melalui proses pengeringan di bawah cahaya matahari, warnanya akan berubah menjadi warna ungu dan warna ini dilabelkan sebagai GRED AAA. Pengeringan secara stim di bilik tertutup akan menghasilkan warna putih dan dikenali sebagai GRED AA. Rumpai laut warna hijau pula dilabel sebagai GRED AAAA kerana mempunyai lebih banyak khasiat berbanding GRED AA dan GRED AAAA

6. APAKAH PERBEZAAN RUMPAI LAUT UNGU DAN HIJAU?

Ungu mempunyai bau yang lebih kuat berbanding hijau dan saiz yang lebih kecil. GRED AAA (UNGU) sebenarnya lebih tertumpu pada aspek kesihatan dalaman, manakala GRED AAAA(HIJAU) pula berkhasiat untuk kesihatan dalam dan kecantikkan luaran. Ini terjadi kerana GRED AAAA (HIJAU) mempunyai kadar antioksida yang tinggi dan memberi kesan dengan lebih cepat. KLIK SINI  untuk informasi lanjut.

7. BERAPA LAMA RUMPAI LAUT INI BOLEH BERTAHAN ?

Rumpai laut yang tidak direbus lagi, boleh tahan selama setahun jika tidak bercampur bahan lain. Sebelum direbus, rumpai laut harus direndam selama 6 jam  dan dibilas 4 kali. KLIK SINI untuk melihat CARA PENYEDIAAN KOLAGEN.

8. BERAPA TEMPOH UNTUK MELIHAT KEBERKESANNYA?

Kesan tindak balas kolagen ini mengikut tubuh badan seseorang. Dalam masa 2 minggu anda sudah boleh merasai kulit anda yang kembali licin dan lembab. Liang pori-pori juga kembali mengecil seterusnya menghilangkan jeragat pada muka. Saya beri jaminan dalam masa 4 minggu, anda akan merasai perbezaan. KLIK SINI untuk lihat terstimoni pengguna.

9. BERAPA HARGA SETIAP PRODUK GRED AAA DAN GRED AAAA?

Harga setiap produk adalah amat berpatutan sekali. Saya merupakan pengedar utama di  utara tanah air. Walaupun harganya tidak mahal, saya memberi jaminan bahawa kualitinya amat tinggi. KLIK SINI untuk lihat senarai terbaru harga IBU KOLAGEN. Jika mengambil dalam skala besar, ada diskaun menarik menunggu anda. GRED AAAA  (HIJAU) mempunyai permintaan yang tinggi, sekiranya anda ingin memesan GRED AAAA (HIJAU), anda dinasihati hubungi saya dahulu untuk menyemak stok . SMS - 0174163696

10. BAGAIMANA NAK MEMBUAT TEMPAHAN?

Segala informasi mengenai cara pembayaran boleh dilihat LAMAN INI . Anda dinasihati menyimpan resit pembelian untuk proses semakan. Saya tidak akan menanggung kerugian yang dialami atas kecuaian sendiri.


#JIKA ANDA MEMPUNYAI SEBARANG PERSOALAN LAIN, LAPANGKAN MASA ANDA HUBUNGI SAYA DI :

NO TELEFON : 0174163696 (EN ZUFAR)
FB PAGE : ZEF MARINE COLLAGEN ASLI


"SAYANGI DIRI DAN KELUARGA, ANDA TIADA PENGGANTI"

1 comment:

  1. Assalamu'alaikum. mohon maaf mba bisakah kerja sama dengan Indonesia ? saya berminat untuk memasarkan produk PMC grade AAAA nya :) ini website saya www.IslamicStore.co.id

    ReplyDelete